Friday, April 16, 2010

aku gumbira tak hengat punya nih.

Yaaa...jumpa lagi di edisi malam. Kali nie aku nak share gembira aku plak. Baru jer berita gembira nie berlaku. Apa gadis tuh dah terima pelawaan aku. Bukan itu. Kalau itu la terjadi, aku blogging 14 hari 14 malam tanpa henti (aku tipu jerr). Ingat aku ultraman ke tak reti nak tido.

Okeh2. Apa yang gembira sangat nak bagitau korang nih ekk. Aku gembira sebab pointer aku cecah tiga lagik. Result dah keluar. Yeeeehaaa....Alhamdulillah seronok sungguh aku. Tak sia-sia usaha aku selama ini telah membuahkan hasil. Setelah hampir mencuba beberapa kali. Akhirnya final yearlah yang mengubah segala-galanya. Aku berjaya mengecapi 3 pointer. Inilah sebabnya aku happy mappy sangat. Hilang segala tension dan seksa ketika belajar. Aku gembira. Aku terlalu gembira. Aku bersyukur kerana ALLAH mengabulkan hasrat aku. Alhamdulillah.

Inilah berita gembiranya. Jadi jom kita bergembira sambil mengucapkan syukurrrrr....

No comments: