Tuesday, July 20, 2010

siri sms bersama kutu-kutu

Jom lepak pa’an – aku

Aku kat kilang lagi nie, report nak antar besok, kalau sempat aku sampai – kasim

Aku kuar makan ngan orang rumah aku, kalau sempat aku datang – atan

Kat kolumpo – lobo

Aku tengah date la bro – kamal

Tak lepak, ader hal kat luar - ustaz

---@@@---

“aiii..sorang jer?” imam minhat bertanya.

“sorang jer mam, lain-lain ader urusan peribadi” jawab aku

‘”aku pun dari tadik duk sorang jer nie” keluh imam minhat.

Penyudahnya aku lepak ngan imam minhat sambil layan wrestling. Perghhh, dah macam orang veteran aku nie. Betul-betul true aku jadi brader-brader pas nie.

Kutu-kutu semua dah ader komitmen. Payah betul nak ajak melepak. Tapi bila aku raser malas nak melepak, time tue la berderu-deru sms nak ajak melepak. Kalau tak melepak nanti nak pulau la, hinaan sepanjang minggu la, tak bujang la, aper kejadah lagik la ugutan yang merepek-repek.

Macam setan perangai…!!

1 comment:

mattsen said...

gua mmg xblh blah la ngan cite ni...hahahahaha