Monday, July 26, 2010

cap rimau

Tadi pagi gua pergi bank cap kepala rimau untuk menyelesaikan sedikit urusan kat sana. Ader dua orang gadis yang mempunyai peha yang gebu duduk betul-betul depan gua sambil memberikan aksi peha untuk santapan mata gua yang agak suci nie.

Tapi kalau nak bagi gua tengok peha gebu diorang, apasal diorang duduk kena kepit-kepit peha. Tengok macam gua duduk. Siap ada ruang untuk peha kira ngan peha kanan benafas. Ini macam tak bagi gua tengok peha diorang jer, nak silang-silang kaki pun kena adjust-adjust skirt. Baik gi pakai suar atau baju kurung kalau tak nak bagi gua tengok peha gadis-gadis nie.

Ohhh yaa, mereka sebangsa ngan gua pasal dua orang gadis nie ada name tag yang tersemat di bahagian dada masing-masing. Lama gua perati bahagian tue untuk mengenal pasti nama diorang ngan lebih mendalam.

Apa-apa pun peha mereka terlalu gebu untuk di bandingkan dengan peha Mei mei. Keh keh keh

No comments: