Friday, September 17, 2010

melastik ke bintang [episod 9]

Acai berterusan di asak pelbagai penjuru dari mamat berkereta mewah dan juga ayah Atiqah. TIdak kurang jugak serangan hendap dari Atiqah yang sekali-sekali menghentam belakang Acai dengan kerusi. 

Asakkan demi asakan Acai terpaksa tempuhi. Sekali sekali Acai dapat juga peluang untuk membuat pukulan pada mamat berkereta mewah. Tetapi tenaga mamat itu lebih power dari Acai. Dengan mudah dan selamba dia mampu mematahkan serangan Acai.

Serangan akan berterusan jika ayah Atiqah masuk semula ke gelanggang. Dengan membuat beberapa aksi mendebarkan dan juga cemas yang juga mampu untuk membuat Acai cedera parah. Setelah aksi berani itu, ayah Atiqah akan segera pass kembali pada lelaki berkereta mewah untuk meneruskan serangan pada Acai.

Tidak semena-mena, ketika semua orang sedang sibuk membelasah Acai. Lampu gelanggang telah terpadam. Hanya lampu seakan lampu kecemasan yang berkelip-kelip seperti mentolnya sudah sampai masa untuk di gantikan dengan yang baru. 

Api menyambar-nyambar. Kelihatan dua susuk tubuh manusia sedang bercekak pinggang di tepi gelanggang. Pada ketika inilah Acai cuba untuk mengambil nafas, setelah tidak henti-henti dia di belasah. Atiqah yang pada dasarnya cukup cantik dan manis pada pandangannya, kini sudah sama seperti king diamond. Bukan main brutal lagi. Acai berharap dua orang manusia itu tadi hadir untuk membantunya.

Tetapi……………

Bersambung……………………

No comments: