Monday, September 20, 2010

melastik ke bintang [episod 10]

Tetapi Acai silap kerana kehadiran dua orang manusia itu adalah untuk menambahkan lagi derita dan juga sengsara Acai. Acai kini di serang luar dan dalam. Mungkin juga ilmu batin sedang di praktikkan untuk menghentam Acai yang agak kurang sopan kerana menerjah rumah orang tanpa adab.

Dalam keadaan kelam kabut dan lintang pukang Acai mempertahankan dirinya itu, kepala Acai sudah dapat di tangkap dan di “grip” di celah ketiak salah seorang lawannya. Bau tungkik begitu kuat menyesakkan kedua belah lubang hidungnya. Jika lama dia di apit begitu boleh muntah hijau Acai di atas gelanggang.

Dalam keadaan nafas Acai tersekat-sekat kerana bau ketiak lawannya, lawannya yang seorang lagi menyimbah air. Habis basah lencun Acai. Apa motif menyimbah air ini pun Acai tidak begitu pasti.

Apa yang pasti, hiruk pikuk seperti di dalam stadium tadi telah berubah. Tiada lagi Atiqah, ayah Atiqah dan juga mamat berkereta mewah. Tempat ini seperti biasa di lihat. Tetapi sudut untuk menggerakkan kepalanya agak sukar kerana kepalanya masih lagi di apit di ketiak lawannya.

Bersambung……………

p/s: Bruce Dicksons cuti raya dekat Phuket. Entah-entah sedang berpeleseran dengan gadis-gadis berbetis gebu kat sana. Bukan boleh percaya dia tu, siap bleh send sms suh sambung cerita dia.  Macam setan perangai!

No comments: