Sunday, May 9, 2010

aku, berukband & merapu

Agak lama jugak aku tak update blog nih, kali bie aku dapat update pasal member aku bagi pinjam berulband dier. Perghhh…bukan main lembab lagik nak loading page. Raser nak membaling ajer berukband nie. Tapi pasal org punya, maka aku tangguhkan dulu niat jahat nie. Nanti org kata tak kenang budi plak.

Takde aper yang aku nak updatekan dalam blog nih. Just nak menerjah blog sendiri. Kot2 dah jumpa ke apa ke.

Hari nie aku balik awal berkebun. Berkebun skang nih dah jadi macam official kerja aku. Dapat plak rezeki dari mereke2 yang memerlukan perkhidmatan penanaman aku nih. Maka dengan itu dapat la aku memenuhi tuntutan permintaan mereka yang semakin hari semakin sukar untuk mendapatkan bekalan. Apa yang aku tanam. Ada la mana leh bagitau lagik. Tapi yang pasti bukan Pablo Escobar punya tanaman.

Aku pun takder menda sangat nak mengarut nie. Lain kali ajer la aku mengarut panjang2. Skang nih aku nak gunakan sepenuhnya perkhidmatan berukband nie. Lembab pun lembab la, janji bleh nak belek muka buku yang dah lama sangat tak berbelek tuh.

Thanx tuh amy pasal bagi aku pinjam berukband lu nih. Rajin2 la balik umah mak mertua lu. Kalau duduk sana terus pun takper gaks pasal lu bleh bagi gua tolong tengok2 mana yang patut berukband lu nih. Tapi yuran sekolah dier lu bayarkan la ehhh…kekekekkee…okeh..aku chow dulu.

No comments: