Wednesday, December 1, 2010

jejak kasih si gadis tol

Gua busy sungguh, betul-betul punya busy. Bukan di buat-buat punya busy. Ini pun curi-curi masa mau update blog. Bukan main sibuk lagi macam ahli parlimen. Kesana kemari, kesitu kesini.

Masuk opis on laptop, capai telefon, dail no-no yang berkenaan. Follow up mana-mana yang patut. Reply email mana-mana yang perlu. Kasi marah-marah sikit mana-mana orang yang buat gua naik darah.

Balik opis dalam pukul 8.30 macam tu. Waktu sesuai untuk membawa kenderaan dengan tenang tanpa perlu memaki hamun. Masuk tol LDP untuk pulang ke rumah. Tol no.2 sebelah kiri adalah tol wajib untuk beratur membayar tol RM1.60, walaupun kenderaan beratur sehingga ke sungai besi.

Time nak bayar duit tol adalah waktu paling tenang setenang air di kolam istana raja kayangan. Gua kasi setting rambut baik-baik. Janggut kasi sikat rapi. Muka kasi senyuman yang menawan. DI hadapan ada manusia yang berwajahnya manis, rambutnya ikal mayang, kulit kuning langsat, matanya spesis mata heliza. Shawani namanya.

Esok kalau gua bayar tol, gua nak pas bisness card gua sekali kat dia buat ilmu pengasih. Kot-kot kalau sangkut boleh lalu tol free hari-hari.

Amacam taktik gua, Power tak!

No comments: