Sunday, August 14, 2011

Delima pesbuk

Seketika tadi gua membuka pesbuk. Yaa! pesbuk. Benda paling wajib manusia akan check setiap pagi. Pada orang yang ada akaun pesbuk la.

Tapi tadi gua terus dalam delima. Gua terus takde hati nak bukak pesbuk sampai bila-bila. Sejak gua terpandang ada pren request. Terus gua macam dah hilang selera pada pesbuk.

Sekarang nih gua dah macam cuak-cuak. Gua nak approve ke tidak pren request nih. Gua rasa sangsi. Gua tiba-tiba dapat akal yg kurang bernas. Gua rasa nak delete akaun pesbuk gua kerana....







Boss gua add gua jadi pren list beliau. Sekiranya gua approve, maka segala aktiviti gua akan terjejas. Termasuklah hal penipuan balik kampung kerana malas nak datang opis hari sabtu. Maka gua ingat nak amik keputusan sementara waktu untuk tidak approve beliau! hahahaha!

No comments: