Saturday, May 14, 2011

Seketika berborak bersama Tuan Boss

“Apis! Apis!.......”

“apahal pulak nih boss! Apa menda yang saya dah buat nih?..”

“Ko nih, Dah lerr engineer, pakai la cantik sket apis…”

“Nak cantik apa lagi boss, bukan saya pakai spender pergi kerja, lengkap baju seluar kot nih!”

“Betul, ko pakai lengkap baju seluar! Tapi seluar ko tuh bertampal-tampal macam nak pergi konsert rock”

“Dah ini jerr boss yang tinggal, kot nak beli baru pun kena pakai duit boss! Duiitttttttttttt” Sambil gua membuat gaya duit-duit di tangan.

Boss gua terdiam sambil memandang sepi berlawanan arah sisinya. Mungkin tengah memikirkan pertanyaan yang terlepas dari mulutnya pada gua tadi. 

Amacam boss? Gaji bulan lepas tak masuk lagik nih! Apa macam mau beli seluar cantik-cantik pergi kerja boss!

No comments: